BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Get ThisWan Hazel Home Get This.
Get This Wan Hazel Profile Get This.

Sunday, May 6, 2012

kerana dia


Dia sahabat




Dia yg menarik aku kembali dri jtuh  .dia sellu ada saat aku suka dan duka.aku sayang dia .dia lakukan sglnya utk aku tpi tidak pernah aku hrgai dn nmpk .aku bukan shabat yg baik utk nya .tpi dia shabat yg baik utk aku .dia pernah mngis kerna aku .dia pernah ktwa bsma ku.dia pernah memeluk dn menciumku.dia mnyentuhku dgn penuh ksih sayang.dia bnyk mngjarku .dia pernah pny rsa marah trdhp aku.kdng2 aku mrh sbb dia sllu ambl thu hal hidup aku tpi itu kerna dia mnyngi aku .ucapan terima kasih sering kali aku lupa utk ungkapkan shngga dia rsa tidak d hrgai .seorng gadis yg cantik ,bnyk songeh,bnyk ckp,rajin ,pndai,budi bhsa,trjga smbhygnya  ,kecil orgnya d ll .. dia byk mnyedarkan aku .trima kasih salmiza abu hassa .. dia nie la yg sllu ada apabila aku jtuh dn xmmpu bangkit sendri . tngn gadis ini la yg sllu menghulu utk aku .insyalllah aku akn cuba kembli dgn perlhannya .. aku sayangkan pershbtan aku dgn dia .. dia bff aku . “bestfriendforever” ..  dia pernah mngejutkan aku d hri jadiku .wlaupon kek kecil tpi kmi hppy .. thnks fr everything .. =)  .. 

0 comments: