BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Get ThisWan Hazel Home Get This.
Get This Wan Hazel Profile Get This.

Tuesday, May 15, 2012

hari ini ... be cntnue ....

ya allah hambamu tidak kuat utk ujian yg semakin hri semakin kuat ini .. aku mohon YaAllah aku merayu padamu tlong lah hambamu ini . kuatkan semangat dia sperti hri2 lepas .. bkn sperti hri ini .. aku jtuh tnpa bley bngun dgn sndri .alhmdllah aku msih mmpnyi rakan2 yg mnrik aku dri jtuh ..  hari ini aku rebah merinth kesedihan stlah lma aku ketwa kegmbiraan . tpi kenapa hari nie trllu sukar . knpa aku rsakan ini YaAllah .. aku meryu tlong la kau tukar apa yg aku rasakan hari .. trllu sakit utk diriku ..  Engkau Maha mndgr YaAllah aku pasti kau fhmi dn rsai kesakitan ini ... aku tidak kuat utk hri nie .. jjur .! aku mohon ampun .. tpi aku msih berpegang pada prinsip aku .. alhmdllah ya Allah ..

0 comments: