BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Get ThisWan Hazel Home Get This.
Get This Wan Hazel Profile Get This.

Sunday, May 6, 2012

doakan aku


nie la hasil dari kedegilan kamu .. 


hi .. akhrinya aku nekad jgk utk ptong rmbut pendek .. sgt2 pendek takat leher .. nie prtma kalinya rmbut ku pendek dlm seumur hidup aku.aku nekad ini kerna dia .. thnks to kak nurul syikin tlong ptongkn utk tsha ... kli nie aku btl2 nekad utk kembali .. akan ku trus cuba utk brubah sedkit demi sedikit .mmg akn mdpt pdngn yg negetiv dn postiv dri org.. jdi aku ambl yg negetiv sbgai pernguat smngt.. aku kena yakin hti aku kena cekal .aku dh bernazar . "ya allah kau bantulah hampamu ini .. " .. berilah aku petnujuk yg benar jln yg sptutnya aku plih .. sudah lma aku trsasar dri jlnmu .. :( smpai bila diri ingin begini sedangkan bnyk contoh yg baik d hdpan yg bley d jdikan utk kmbli ..." ya allah kau tukar la apa yg aku rsa ini dri sayang menjadi benci spya aku tidak mnderita lgi sedangkan dia bhgia d sna .. aku meryu ya allah .. kau dgrlah doaku  " izinkan aku kembali .. :(

0 comments: