BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Get ThisWan Hazel Home Get This.
Get This Wan Hazel Profile Get This.

Monday, April 30, 2012

tuhan berikan aku cinta

walaupon aku senyum bukan berrti
aku sllu bhgia dlm hari
ada yg tak ada dlm hati ini ,d jiwa ini hampa
ku temu sang adam d simpng hidupku
mungkin kan ada cerita cinta
namun ada sja cobaan hidup
seakan aku hina

tuhan berikanlah aku cinta
utk tmniku dlm sepi
tngkap aku dlm trnag mu
biarkan lah aku pny cinta

tuhan berikanlah aku cinta
aku juga berhak bahagia
verikan restu dan halalmu
tuhan berikanku cinta


ku temu sang adam d sang hidupku
mungkin kan ada cerita cinta
namun ada sja cobaan hidup
seakan aku hina


tuhan berikanlah aku cinta
utk tmniku dlm sepi
tngkap aku dlm trnag mu
biarkan lah aku pny cinta


tuhan berikanlah aku cinta
aku juga berhak bahagia
verikan restu dan halalmu
tuhan berikanku cinta


dtglah bhgia ,perilah drita ...... :)

0 comments: