BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Get ThisWan Hazel Home Get This.
Get This Wan Hazel Profile Get This.

Wednesday, April 11, 2012

ku cinta kau

Baru rasanya aku memiliki dirinya 

tpi kni aku khlngn nya kpda insan yg lbih lyk 
alhamdulillah aku bersyukur insan yg aku cinta
memlki psgn yg baik d dsisiny .. 
wlaupon pedih skit rasanya akan aku cuba utk mlwan kesepian itu.
sayang pergi lah mngejar cita2mu dan pergilah bsma insan yg kau cinta
aku d sni akan terus menanti dan menanti diri mu 
tidak akn pernah ada insan yg akn mngntikan dirimu
d hati ini . aku bersumpah hanya kau ku cinta selamanya .
akan ku tunggu dirimu sehngga hujung nywa .. 
aku sudah temui cinta sejatiku 
walupon aku tidak mngkin akan mmlki dirimu
biarlah aku d sni mnnggu dirimu
tidak akan pernah ku gngu drimu dn kekasihmu .
smoga kau bhgia dn brjya .. 
  

                                                i love you forever and ever .. i promise . ! <3

0 comments: