BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Get ThisWan Hazel Home Get This.
Get This Wan Hazel Profile Get This.

Monday, April 23, 2012

doakan yang trbaik ..

langit tidak sesllu mendung 
matahri akan dtg mnyinar
izinkan aku mnjlani hidup aku sndri
bebaskan aku sperti burung 
brung yg bebas trbang k mna sja yg dia inginkn
aku ingin mnjdi wanita yg bhgia
aku bhgia dgn kjuran 
bkn dgn penipuan
jadi behenti beri aku harapan yang engkau tidak mmpu jdikan ia knytaan 
tidak pnh aku kesah apa pndgn org lain trhdp diri ini
bantu aku utk kluar dri smua ini 
izinkn aku jalni khiupan tnpa tngisan 
dan hari ini hari kehncuran hubgn kta .
selmat tinggl 
kepada kau yg pernh bergelar sahabat d dunia yang nyta
aku mnyngi mu lbih dri mnyngi dri sendri 
jadi izinkan ku .. 


p/s : thnks you so much kpada abg faried arshad  utk kata2 dia . .wlaupon tsha xknl siapa dia ..
dunia muka buku kdng2 bnyk faedahny wlaupon d sblik kburukn ny . 



langit tidak akan sentiasa mendung 
pasti pelangi akan menjelma selepas itu . =)

0 comments: