BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS
Get ThisWan Hazel Home Get This.
Get This Wan Hazel Profile Get This.

Friday, April 27, 2012

love


Cinta  ……. !!  cinta ……

. hmmmm  siapa yang xperlukan cinta .. ?
Aku pun perlu kan cinta
Tpi hmmm . tak smua org bley hidup tnpa cinta
Kadng2 cinta itu mnyakitkn hti dan mnyedihkan
Tpi kdng2 cinta itu amat manis lorhhh ..
Bagi aku sekarang cinta aku adlah cma dia slmnay
Tpi aku tidak berhrp @ mnghrpakan dia kembli dlm hidup aku dan aku xi nginkn dia kmbli
Kerna apa kbhgian dia bkn bsma aku
Aku cma inginkn dia bhgia itu ja
Wlaupon aku trpksa  sakit mlht insan yg aku cinta bhgia bsma insan lain .
Tidak mngapa …
Hidup aku sejak 1 mngi ini sgt2 hppy .
Dan aku berhrpa akan trus bergini
Tidak ingin lagi aku mngis @ mrenungkn nsib diri lagi
Aku dh oke dgn smua org aku dh cuba btl kn keadaan
Aku mintak maaf kepada smua insan yg pnh aku sakiti
Aku yakin aku bley lepaskan dia dgn ikhlas suatu hri nti ..
Cma msa g akn mnntukan sglny
Aku cuba utk kmbli kepda siapa kau dhlu ..
Aku mnusia biasa
Hmmm ..  cma 1 saja yg akan aku pegang smpai bila2 aku hanya akan mencintai dia smpai nafas trkhr
Dan aku tidak akan pnh khianati cinta ini
Kerna bg aku dia cinta sejati ku
Cinta sejati itu tidak semstinya mmliki
Aku akan enjoy dgn khdupan aku seorang bsma teman2 dn kluarga trcintaa ..
Hanya takdir ALLAH S.W.T yang akan bley mngubah prinsip aku ini
Insyallah dan aku sedang berusaha dgn sedaya upaya hati aku utk
Mlepaskan dirinya dgn seikhlas

To m : beri aku msa , tidak semudh yg nmpk utk aku lakukan ini .. dgn sedaya upaya aku akan bljar melepaskan smua ini dgn seikhlas hati …

Langit tidak akan sentiasa mendung ,pasti tiba pelangi selepas itu .. 

0 comments: